Le Premier: Velká náhoda, nebo servis na nic?

Otevírám dárkovou taštičku, vytahuji papír v hezkém pouzdře a už to vidím. Wow! Na obálce je logo Le Premier a mně je jasné, že mám před sebou příjemný výlet do prodejny, abych se nechal kompletně změřit na košili na míru. What a wonderful day!

Měření proběhlo hladce, přivítala nás velice milá prodavačka, která nám nabídla něco k pití a 15 minut se plně věnovala jen mým mírám. Zážitek byl umocněn tím, že venku zuřilo 33 stupňové vedro a v prodejně klimatizace udržovala příjemných 21 stupňů. Slečna si míry zapsala, jak jinak než do tabletu, a ukázala nám všechny použitelné látky na košili. Jednu jsme vybrali a už jsme si to štrádovali domů, abych si košili jako správný Pražák celou nakonfiguroval z pohodlí postele.

Jenže, co se nestalo! Web Lepremier hlásil neexistující účet, přestože jsem slečně v prodejně všechny své údaje poctivě nadiktoval. Po dvou dnech mě čekal nepříjemný telefonát, kde mi bylo po mé stížnosti řečeno, že slečna zapomněla data odeslat na server a jsou nenávratně pryč. Musím přijít znovu.

OK, shit happens. Sice jsem kvůli tomu zmeškal termín pro výrobu košile v aktuální várce, ale to mě nezabije. Došel jsem tedy na prodejnu znovu (po dvou týdnech – jsou prázdniny, kdo by se plácal v tom vedru v Praze) a nechal si naměřit míry. Tentokrát jsem si na prodejně počkal na e-mail s údaji.

Doma jsem ale narazil na další problém! Látka, kterou jsem si vybral, vůbec v online konfigurátoru není.  Ouch! To už jsem neřešil a prostě vybral jinou.

Košili jsem nakonec objednal a po dvou týdnech jsem chtěl zkontrolovat, jak to s ní vypadá. A …? Další problém! Nelze se přihlásit do účtu le Premier a web hlásí, ať si napíšu na info. Tak jsem napsal a odpověď, kterou jsem dostal, mě už dorazila.

“Problém s přihlášením byly odstraněny. Vaše historické i aktuální objednávky bohužel ve svém účtu již neuvidíte.Tato ztráta se týká všech zákazníků a vzhledem k přechodu na novou strukturu evidence zákazníků se tomu nedalo vyhnout.”

Supr čupr, takže zase všechny výhody konfigurátoru košil v čudu.

Škoda takových věcí! Servis na prodejně špičkový a online konfigurátor košil je prostě fenomenální. Ale kdybych neměl dárkový poukaz a tyhle problémy se staly, tak je po objednávce.

Lukáš Konečný

Děkujeme za přečtení ❤️ Ahoj, jsme Lukáš a Lucka a už pět let cestujeme po celém světě. Blogujeme, fotíme a živíme se online jako digitální nomádi. Cestování nás neskutečně baví a pomáháme ostatním ke skvělým cestovatelským zážitkům. Nechte se námi inspirovat k dalším cestám a dostávejte pravidelně ty nejlepší tipy a triky pro pohodlné cestování. Přidejte se k 1000+ lidem, kteří dostávají naše exkluzivní e-maily!

8 DŮVODŮ, PROČ SE PŘIHLÁSIT